تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

تبریکایی که دوستان گلم فرستادن!!

آقا مهران اولین نفر: 

تولدت مبارک  

                           -------------------------- 

اجادسا دوست و راهنمای عزیز من:

 سلامی گرم به دختر آبانی خوب هستی

تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک

انشاا....  ۱۲۰ ساله شی بهت بگن ننه تولدت مبارک{چشمک}

میگم بیکار بودی ۲ شب اومدی همه رو زا برا کردی{چشمک}

امیدوارم همیشه خوش باشی و واسه خانوادت مایه سربلندی

ممنونم ازت که من و خبر کردی


شاد و موفق و سبز باشیی . 

                                       ---------------------------- 

امید مهربان: 

تولدت مبارک 

                                      ----------------------------- 

سیب ناب خواهر گلم: 

تولدت مبارک عزیز دلم
الهی قربونت بشم
برات آرزوی روزهای طلایی رو دارم. 

                                      ---------------------------- 

نوید دوست قدیمی و صمیمی: 

سلام دوست عزیز فریده جان منو ببخش که کم سر میزنم .
می دونی همیشه دوست دارم روز تولد هر ادمی بهترین روز زندگیش یاشه . تولد کسایی گه دوسشون دارم و میتونم براشون کار کنم سعی می کنم که اینجوری بشه . برای تو هم همین ارزو رو دارم فریده جان. موفق باشی
تولدت واقعا از ته دل مبارک . 

                                      --------------------------- 

و بالاخره: 

    مهیار دوست خیلی خیلی خیلی عزیز و همیشگی من: 

 

سلام  تولدت مبارک 
 این شعر خودمه :

شد به دنیا دختری چون ماه تاب      کز درخشش کم نداشت از افتاب
پس بجنبید بیارید برایش کادو         چند گل سرخ و یدونه لب تاپ 

 

بابا تو که مارو از خجالت اب کردی
دارم میرم تو زمین این چی بود اپ کردی

شرمنده نتونستم بهت سر بزنم
با دسته گل بیام دم خونتون در بزنم

دوست داشتم که ۱۶ تا گل رز به تو هدیه بدم
واسه هر سالی که از عمرت گذشت دیه بدم

اگه رز دلت نخواست سرخ و شقایق مگه نیست
بابا  تو خودت گلی بهت میدم نمره بیست


دوست همیشگی من. 

                                   -------------------------------- 

دختر خاله عزیزم مینا که عاشقشم: 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥ تولدت مبارک،خوش اومدی فریده! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥ تو گلخونه دنیا کس مثل تو ندیده! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥ اگر چه از راه دور هیچ فایده ای نداره! ♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ دلم واسه دیدنت روزا رو میشماره ♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥ نمیشه پیشت باشم میدونی که نمیشه! ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥ به یادتم عزیزم؛ دوستت دارم همیشه ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ الهی زنده باشی, مثال مرغ و اردک ♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دوستت دارم عزیزم, تولدت مبارک! ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

                             -------------------------------- 

دریا خانم: 

سلااااااااااااام
واااااااااااااااااااااااای تولدته
مبارکه
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولد مبارک
به مامان و بابات هم تبریک میگم که دختری مثل تو رو به دنیا آوردن.
تولدت مبارک
امیدوارم همیشه شاد باشی.
سبز باشی. 

                             ----------------------------------- 

هستی جون: 

سلام عزیزم. تولودت مبارک.
ببخشید یه کم دیر شد
به مامانت اینا هم واسه داشتن تو تبریک می گم
بوس بوس. 

                             ---------- ---------------------- 

فریده یه دوست خوب و هم اسمم: 

 صورتت رو بیار جلو
مممممووووووووووه ه ه ه هه ههه
اونور صورتت رو بیار
ممممممممموووووووووه ه ه ه ه هه هه
تولدت مبارک عزیزم . 

                             --------------------------------- 

آقا احمد عزیز: 

درود
تولدت  مبارک!  خیلی  مبارک! میدونم...میدونم دیره...ولی صمیمانه است...
امیدوارم که سال بعد جبران کنم
خوش باشی .  

                           ------------------------------------- 

رویای خاکستری دوست گلم: 

سلام فریده جان خوبی؟
تولدت مبارک. امیدوارم همیشه به سانِ روز میلادت ٬ پاک و دوست داشتنی باشی و باعث دلشادی خانواده ات.
مبارکه
موفق باشی.

          -------------------------------------------------------------------------------------- 

با سپاس فراوان از شما دوستان عزیز که واقعا منو خوشحال کردید و امسال بهترین سال تولدم همراه با شما عزیزان بود.

۱۶ آبانماه سال ۱۳۷۲ یکشنبه ۲ بعد از ظهر بیمارستان امام سجاد ...

 

 

مرد با عجله تاکسی را دربست گرفت و خود را به نزدیکترین بیمارستان محلشان رساند. 

پرستاران زن را به بخش بردند و مرد به پذیرش بیمارستان مراجعه کرد . 

دقایقی بعد زن را به اتاق عمل بردند.مرد دلهره و اضطراب داشت. 

ساعاتی بعد (۲ بعداز ظهر) پرستاران زن را به بخش منتقل کردند و از مرد شیرینی خواستند.مرد بعد از دیدن فرزند اولش که دختر بود به قنادی رفت و شیرنی خرید؛همه ی عوامل بیمارستان را در شادی خود شریک کرد. به نماز خانه بیمارستان رفت و دو رکعت نماز شکر خواند.

چند ساعت بعد شیشه ی شیر بچه را که  از قبل اسم او بر روی آن حک شده بود آورد. 

پس از مرخصی از بیمارستان  نزری ادا کرد و اقوام و خویشان را دور هم صدا کرد و همه با هم شادی کردند. مرد  پشت جلد قرآنش اینگونه نوشت:(۱۶ آبانماه سال ۱۳۷۲ یکشنبه ۲ بعد از ظهر بیمارستان امام سجاد... تولد (....) 

امروز شانزدهمین سالگرد آن نوشته است و من این روز را به خودم و خانواده ام تبریک می گویم

                        تولدم مبارک