تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

حکایتهای خنده دار...

مردی را به اتهام  اینکه اسبی را دزدیده است محاکمه کردند.

پس از مذاکرات طولانی دادگاه  رای بی گناهی او را داد و او را آزاد کردند.بعد از مدتی مرد پیش قاضی دادگاه برگشت و از  وکیل مدافع خود شکایت کرد.قاضی با تعجب گفت:((وکیل شما کهکار بسیار خوبی کرد.او با زحمات خود شما را در محاکمه تبرئه کدر.حالا چطور شده که از دست او شاکی شده اید؟!!))

مرد ناله کنان گفت:((آقای قاضی من آدم فقیری هستم.بعد از پایان محاکمه چون پولی نداشتم که به عنوان حق الوکاله به او بدهم. او هم با کمال نامردی  "اسبی را که با آنهمه زحمت دزدیده بودم برداشت و فرار کرد" ......!!!!!!!!

 

 

                                            ----------------------------------- 

                                                   -----------------------

 

بعد از تمام شدن تعطیلات عید پانزده کلاه روی دست دو شریک کلاه فروش مانده بود و کسی آنها را نمی خرید. یکی از ین دو شریک به رفیقش گفت:((بهتر است این کلاه ها رابرای نمایندگی خود در شهرستان بفرستیم وبرایش بنویسیم که اگر آنها را از ما بخرد  بر خلاف همیشه که پانزده درصد به او تخفیف می دادیم این بار سی درصد به او تخفیف می دهیم)).

شریک دوم که خودرا بسیار زیرک تر از این حرفها می دانست گفت:((اگر ما این کار را انجام دهیم او به وضع عادت می کند و همیشه از ما سی در صد تخفیف می خواهد.من فکر جالب تری دارم.بهتر است پانزده کلاه را برای او بفرستیم و در نامه ای همراه آن بنویسیم که ده کلاه به پیوست این نامه برایتان ارسال می شود. بنا براین او فکر می کند ما اشتباه کردیم و به جای ده کلاه "پانزده کلاه برایش فرستاده ایم. او حتما پول ده کلاه را با کم کردن پانزده درصد تخفیف می پردازد.که این به هر حال از صورت اول با صرفه تر است)).

شریک اول این نظر را پذیرفت.چند روز بعد از فرستادن کلاه ها بسته ای به دستشان رسید که در آن ده کلاه وجود داشت و در نامه ای که ضمیمه بود نوشته شده بود...((متاسفانه چون کلاه های ارسالی  شما در این فصل اصلا فروش ندارد ده کلاهی که فرستاده بودید برایتان پس می فرستم...)).!!!!!!!