تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

تنها عشق

سوختن قصه شمع است ولی‌ قسمت ماست شاید این قصه تنهایی‌ ما کار خداست آنقدر سوختم با همه بی‌ تقصیری که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

همان شب سرد زمستانی

 

 

آنقدر هواسرد بود که پوشیدن پالتوی به آن کلفتی کفایت نمی کرد.

سرکوچه ایستاده بودم؛ آسمان تاریک بود و ستاره ها چشمک زنان نمایان بودند نیم ساعت از وقت قرار گذشته بود نگران شده بودم که نکند این وقت شب اتفاقی برایش افتاده باشد.فکرم رفت به گذشته به روزهایی خوبی که باهم داشتیم حرفهای زیبایی که بینمان رد و بدل می شد.غرق در افکار سردم بودم که ناگاه از دور کسی را دیدم که به این سمت می آید.پالتوی کرمی رنگ با پوتین های بلند و براق "ازهمان فاصله با دیدن موهای بلوندش فهمیدم که خودش است .

شتاب زده به سویش حرکت کردم بادیدنش قند در دلم آب شد دستهایش را که زیر دستکش های چرمی پنهان شده بود با گرمی فشردم.قدم زنان تاسرخیابان باهم رفتیم بی اینکه کسی حرفی بزند.نزدیک ایتگاه اتوبوس که شدیم شروع کرد به گفتن:دلم برات تنگ میشه"هیچ وقت روزایی رو که باهم داشتیم را فراموش نمی کنم تو دوست خوبی برای من بودی و من از تو چیزهای زیادی یاد گرفتم.من ساکت و مبهوت به سخنان آرام و دلنشینش گوش دادم و از اینکه بودن بامن برایش لذت بخش بود خوشحال شده بودم.

نگاهم را به صورتش دوختم و چهره ام را جوری طراحی کردم که گویی من هم همان احساس را دارم.از جایش بلندشد و به من نگاه کرد و گفت:خوب وقت خداحافظی رسیده"ازجایم برخواستم و دوباره دستهایش را درمیان دستهایم فشردم و آرام به اوگفتم :همیشه دوستت دارم .صورتم را نزدیک صورتش بردم"چشمهایش را بست و من با لبهای سردم به لبهای آلبالویی رنگش بوسه زدم.آرام اورا در آغوش فشردم و اشک از گونه هایم جاری شد.با گفتن کلمه ی تلخی مثل خداحافظ پیوندهایمان ازهم گسسته شد و او به سمت زندگی و آینده ی درخشان خود مرا با کوله باری از خاطرات تنها گذاشت.

 زاییده ی ذهن خودم

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ http://urag-sozi.blogsky.com/

سلام
اشعار و نوشته هاتون جالبن.
وبلاگ منم یه همچین چیزی هست نه به پرباری مال شما.
به ما هم سری بزنین. تبادل لینک هم اگه مایل باشین می کنیم.

حمید شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://urag-sozi.blogsky.com/

شما لینک شدید
ممنون از حسن نظرتون.

فریده یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://bandarlengeh.blogsky.com

تو هم وبلاگ جالبی داری
من تو رو با اسم وبلاگت لینک کردم
موفق باشی

ثریا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام ممنونم که اومدید و خبر دادید . متن قشنگی نوشتید .

محمد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://delle.mihanblog.com

سلام
حالت خوبه ؟؟؟؟
چه خبر ؟؟؟؟
خوندم جالب بود
ولی بازم ولی داشت !!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم قالب وبلاگتو باید عوض کنی !!!!!
آخه با اینتر نت اکسپلورر خوب باز نمیشه مجبور شدم از ار اس اس استفاده کنم تا بتونم بخونمش
در هر حال زیبا می نویسی
ببینم نکنه تو نویسنده ای ؟؟؟؟؟
به امید دیدار

سلام ممنون آقا محمد که بهم سر زدی
نمیدونم چرا ولی بیشتریا میگن حجم وبم سنگینه و دیر باز میشه امروز قالب و عوض میکنم خدا کنه درست بشه.
نه بابا من نویسنده نیستم ولی گاهی وقتا که حسش میاد و جو میگیره کاغذ قلام میگیرم دستم می نویسم.

محمد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://delle.mihanblog.com

بازم سلام
دوتا سوال دارم بپرسم ؟؟؟؟؟
خوب باش میگم !!!!!!
یکی چرا شکلک برا قسمت نظر سنجی نذاشتی
دومی تو نظر سنجی وبلاگ شرکت نکردی چرا ؟؟؟؟؟ به نظر تو اسم وبلاگ رو چی بذارم بهتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟// تو قسمت نظر سنجی نظر خودتو بگو
و اخرین سوال به نظر تو دنیا چند روزه ؟؟؟؟؟؟////
تو محاسبات اشتباه کردم ؟؟؟؟
درسته سه تا سوال پرسیدم ولی گبرا دوتا اجازه گرفتم ؟؟؟؟
اشکال داره ؟؟؟؟؟
منتظر جوابات هستم
به امید دیدار

اول اینکه باشه به روی چشم ببینم چیکار میتونم بکنم شکلکم میذارم.
منظورت رو از نظر سنجی وبلاگ متوجه نشدم.
دنیا..........بلاخره یه روزی تموم میشه ولی کی؟ خدا عالمه

نوید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام ، قشنگ نوشتی البته خیلی غمگین آدم دلش میگیره . به هرحال با تمام غمگینیش از خوندن این داستان کوچولو لذت بردم .

سلام
ممنون ؛خوب من خودم عاشق داستانای غمگینم و از این تیپ عشقا خوشم میاد.بازم ممنون

سیب ناب پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.cibenab.blogsky.com

اگه استان بود بسیار قلم روانی داری
اگه حقیقت چه بسیار تلخ
بازم بهم سر بزن
لینکت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد